joi, 30 aprilie 2009

TRISTETE UN SIMT UMAN


Sunt zile cand tristetea isi coboara valul transparent peste sufletul meu si isi picura fiinta din privirea mea. Sunt zile cand as vrea sa ma ascund de lume in cel mai indepartat ungher al necunoasterii. Mi-as dori sa uit.
Tristetea este un sentiment care apare frecvent in viata noastra. Este arma, refugiul si protectia folosita de femei in lupta cu viata si cu societatea. Nu sunt feminista, nu cred in egalitatea sexelor (pentru ca nu exista), cred in sentimente si in faptul ca ne-au fost date pentru a invata ceva din ele, pentru a experimenta. Tristetea este o forma de energie care se naste in diverse contexte. Cand imi imbraca inima in catifea, stiu ca a venit pentru a-mi arata o alta imagine a vietii mele. O las sa-mi toarca linistita in suflet. Stiu ca se va trezi si va pleca singura.
Pentru ca este energie are nevoie sa se transforme in ceva. Tristetea mea se preschimba in cuvinte, in fraze, in povesti, in ecouri, in vise. Tristetea mea traieste in mine si prin mine. Eu sunt cea care ii dau identitate si valoare. Eu ii hotarasc soarta.
Ma gandesc ca avem atata putere prin sentimentele noastre si nu stim sa o folosim. Avem capacitatea de a ne transforma viata in ceea ce dorim. Nu spun sa ne controlam sentimentele, ci sa le luam ca atare si sa le transformam in ceva benefic pentru noi. In ce anume? Doar tu poti sa stii.
Sunt zile cand ajung sa cred ca tristetea e frumoasa,are farmecul ei aparte si poate,uneori,ma face pe mine sa par mai frumoasa...Daca o bucurie nu-ti vine dupa o tristete , nu-ti dai seama de intensitatea ei.
Singurul lucru care trebuie facut atunci cand esti trist este sa nu arati lumii starea pe care o ai.Acum multi vor spune 'adica ce ,sa fim falsi?' , nu, sa nu strici buna dispozitie celor din jur , nu te va ajuta cu nimic daca te vaicaresti .E o prostie chestia cu descarcarea sufletului si chiar daca ar fi reala , ca sa nu intristezi un prieten sau sa ingrijorezi familia , fa-ti un jurnal , te va ajuta daca esti o fire care nu tine in ea...Ciudat e ca toti stim sa dam sfaturi de genul "nu mai fii trist ca se va rezolva ai sa vezi!" sau "viata e prea scurta nu merita sa fii trist". Mda suna perfect de partea dreptatii numai ca nu ne putem controla simtul, sufletul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu