miercuri, 29 aprilie 2009

MUZICA SI RAZBOIUL INTRE GENURILE EI


In ultimii ani am observant o chestie. Poate ca e de mult si nu am vazut-o eu ca eram prea mica. Se da o mare lupta intre genurile muzicale, se creeaza razboaie intre genuri si la ce se ajunge? Se ajunge la un moment in care muzica isi pierde adevaratul scop cel de relaxa, de a bine dispune, de a comunica cu oamenii, de aduce fericire si bucurie si multe altele pe care muzica le face. Si vad in randul oamenilor multe prejudecati, pe care nu le analizeaza. Recunosc faptul ca pana sa ajung la acest punct sa pot vorbi asa si eu am avut reticente in a spune ca ascult un anumit gen de muzica sau altul sau ascult doua genuri de muzica care sunt razboi deschis. Dar am reusit sa elimin prejudecatile in acest domeniu si sa recunosc cu inima deschisa ca ascult muzica, orice tip de muzica. Si acum multi o sa intrebe. Asculti si manele? Manele in opinia unora sunt inamicul public numarul unu. Va voi raspunde: Da, ascult si manele in cazul in care merg la o nunta sau la o zii onomastica unde se asculta asa ceva.Mi s-ar parea o prostie sa-mi refuz o prietena /prieten atunci cand ma invita la un evenimen unde se asculta muzica de genul doar pentru ca "i hate manelele" :)) . Sa nu crezi acum ca ma transform intr-o avocata a manelelor. Ca si toate celelalte genuri de muzica, maneaua are si ea uscaturile ei, poate ca sunt un numar un pic mai mare, dar asta nu inseamna ca trebuie sa bagam toti acesti artisti in aceeasi oala. E adevarat nu e genul meu dar asta nu ma impiedica sa ma distrez atunci cand sunt cu prieteni intr-un loc unde e muzica respectiva.Gresit e si ca multi dintre noi judecam omul in functie de genul muzical ascultat: manelist=prost, rocker=satanist,hip-hoper+drogat etc... Nu ai auzit nici o melodie dintr-un alt gen care pur si simplu sa te zgarie pe timpan? Sincer nu cred. Am intalnit melodii din cele mai variate tipuri care mi-au intrat la suflet: melodii hip-hop, melodii pop, melodii de muzica usoara, melodii rock, melodii jazz, melodii de muzica populara, melodii de muzica lautareasca, melodii de muzica ambientala etc… Am un playlist foarte variat. Si aceste genuri enumerate mai sus, da, si ele au uscaturile lor, haide sa nu privim intr-o singura directie. Muzica e muzica si cam atat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu