miercuri, 6 mai 2009

o mica dar nu prima inspiratie :)

Nu stiu,parca azi in mintea mea nu mai au loc gandurile….si….am decis sa le pun pe hartie si apoi sa le mut in minte atunci cand au loc…..Ma simt de parca nu apartin acestei lumi,cel putin nu acum, sunt undeva departe cu gandul fara trup.Intr-un loc linistit ,frumos unde soarele se contopeste-n mare,unde din padure rasar muntii care-n varf au zapada, unde bate-un vant usor si fin care-mi mangaie fata …..stau intinsa intre flori superbe,flori cum numai aici se gasesc,inchid ochii si aud o muzica suava care-mi place la nebunie,imi simt sufletul usor si simt cat sunt de linistita si mai simt ceva….da e Bucurie , brusc imi dau seama ca zambesc ……Normal,ma intreb cum e posibil sa fiu intr-un loc care arata cum vreau eu,sa ma simt cum vreau eu si……parca in departare vad o silueta ….God , tu esti!  Acuma inteleg unde sunt….sunt intr-un loc unde eu decide ce sa faca natura, eu command ordinea intamplarilor….sunt stapana….sunt in Lumea Mea. Intr-o lume unde ai aparut si tu. Adorm zambind ca si aseara….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu