luni, 18 mai 2009

Astazi m-am trezit ca de obicei foarte devreme....nu am inspiratie multa azi...m-am trezit prost dispusa....e ziua aia cu "fatza la cearceaf.." .Stau si ma gandesc de ce noi oamenii permitem probleme sa ne invaluie sufletul, ar trebui sa nu le luam in seama, sa le gandim mereu la rece , sa facem mereu haz de necaz, asta ar fi unul dintre secretul longevitatii ,zic eu.Din cauza acestor probleme ne certam intre noi, nu ne putem concentra sa facem un lucru bine, nu putem manca sau dormi....suferim psihic dar si fizic...Oricat stau si ma gandesc ajung totusi la concluzia ca problemele au rolul lor in viata , si acela de a te invata , de a te cali , de a te maturiza....asta bineintels daca t-i le rezolvi singuri , nu mereu sa lasi pe altul si tu sa stai cu bratele incrucisate...Iar ceea ce-mi doresc eu nu e sa nu am greutati ci sa am exact cat pot duce....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu