joi, 11 iunie 2009

Rezultat


”Sunt Luminita, am 43 ani. Am avut tot timpul un corp de invidiat. La 160 cm cantaream 51-52 kg. Pana la 40 de ani am practicat tenisul, alergam dimineata, gaseam timp pentru gimnastica.

Dupa 40 de ani am simtit, ca nu mai am acelasi chef sa fac miscare. Nu mai merg la tenis, nu mai am timp sa fac gimnastica si nici nu mai am unde sa alerg. Starea mea de sanatate a inceput sa se inrautateasca. Am inceput sa racesc frecvent, ma dureau articulatiile, aveam stari de somnolenta, nervozitate, dureri de cap. Am inceput sa ma simt ca de 50 de ani, cu toate ca sotul imi spunea ca arat bine.

Cand am revenit din vacanta de la mare, m-am uitat la pozele mele in costum de baie si mi-am dat seama, ca aspectul meu exterior lasa de dorit. Chiar daca nu am luat in greutate doar 2 kilograme, in locul muschilor s-a format grasime, iar pe coapse si burta s-a dezvoltat celulita. Incheiam cu greu fermoarul de la pantaloni si fuste. Si spre culmea necazului meu, am vazut o emisiune in care un medic a explicat, ca celulita reprezinta o dereglare metabolica. Am vazut in ce hal puteam sa ajung, daca nu luam urgent masuri.

Ce aveam de facut? Stiam ca trebuie sa ma apuc de sport, insa nu mai aveam puteri, aveam probleme de sanatate si eram foarte ocupata la serviciu. Mi-am dorit un program anticelulitic eficient, simplu de urmat, care sa-mi permita sa-mi continui activitatea la serviciu, si sa reusesc sa am grija de familie. Asa ca am decis sa incerc sistemul de nutritie celulara si cremele anticelulitice Herbalife. Care au fost rezultatele? Dupa doar trei luni de program am inceput sa ma simt ca la 35 de ani, a disparut raceala (ce placut e sa nu-ti mai fie frica de ploaie si curent), sunt mai energica, nu mai sunt isterica, am mai multa pofta de viata, nu ma mai dor articulatiile, nu ma mai doare capul. Mi-am luat cateva casete noi cu muzica dinamica si dansez in timp ce fac treaba prin casa. Am slabit 3 kg in 3 saptamini. Am slabit la coapse cate 4 cm! Celulita aproape ca a disparut. Pielea mea a intinerit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu