sâmbătă, 24 ianuarie 2015

un fel de Intro

     Cand ma uit in urma...is multe...da-n cpul meu si acolo raman ....aici ? Nu am mai trecut pe aici  de ceva vreme...ma obisnuisem intr-un timp sa-mi iau blogul peste picior...sa vin la el numai cand vroiam sa ma vait sau ma simteam singura....spuneti ce veti dar eu in anumite momente..constiente..lucide momente..imi urasc rasa...umana....pe dracu... ma uit  individual ce poate sa  faca omul si nu am explicatie...suntem taare complecsi...complicati...ciufuti...Oameni ! Pare ca vreau sa apar vreo fapta bagand la inaintare vreun motiv care defapt nu are nici o treaba cu respectiva  fapta...ca asa facem noi oameni, si cand facem rele gasim tot felul de scuze , mintim si suntem ipocriti pana in maduva oaselor...cand defapt ne intereseaza mai intai persoana noasra , bunastarea si propria siguranta...ceea ce e natural...dar cand  arati ca defapt nu vrei asta si ca iti pasa de celalalt desi nu e asa ...celalalt sufera...se simte dat  la o part si..neimportant in lume...dar nu asta fac eu , eu...refulez de empatie mai intai...
       Nu stiu , eu am inceput sa ma trezesc din ce in ce mai tare si...ma doare ..ma roade la stomac sa vad cum a ajuns planeta asta, cum am ajuns noi oamenii...cum au devenit vremurile..vulgare , reci si parca ma uit la o mare de bestii in calduri...se promoveaza sexul in muzica , reclame , filme si seriale..si omul cu spirit de turma imita, vrea  si el sa guste ...

















Va urma...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu