miercuri, 19 septembrie 2012

NEVOIE UMANA


      Obsesie sau joc al mintii ? Sursa de energies au inchipuire ? Ceva care-mi spune “ai nevoie de asta “ ca de soare si apa , veselie si liniste , curaj si siguranta…atunci asta cer , asta-mi doresc si asta ma motiveaza sa merg inainte sis a nu ma impiedic in orice “pietricica” .
      Dupa atatea zile de nori si ploaie , cand iese soarele gandesti si ce gandeai cand era innorat dar vezi din alt spectru luminos si…parca arata altfel decat arata , parca ai alt suflu decat aveai… Doar ma las purtata de sentimente frumoase si sincere , le apreciez si ador intr-o lume construita pe minciuni si egoism , pe fals si altruism…eu profit,imi iau energia de unde este , imi iau zambetul de la cine-l imparte cu mine, imi iau linistea in surdina , ochii ii indrept spre lumina si viata merge inainte . Este incredibil de frumos sa vezi cum lucrurile din viata ta incep sa prinda contur si sens, sa simti ca esti destul de important in viata incat sa merite sa traiesti, este incredibil sa-i fie cuiva dor de tine sa simti ca , contezi si nu mai esti inconjurat de oameni dar tot singur  sa fii . Nu stiu cui sa multumesc dar “multumesc” si zambesc caci ma simt norocoasa si cu “bateria “ aproape plina !
     Sunt si voi fii o profitoare veritabila, profit de oameni si le iau tot ce au ei mai bun si de nepretuit :  veselia , bunatatea , simplitatea , buna dispozitie, cunostintele , sfaturile si dragostea pentru bun si frumos .  Exista oameni buni , va spun eu , nu e correct fata de ei sa generalizam atunci cand avem parte numai de dezamagiri din partea altor oameni , mai bine intreaba-te de cate ori ai dezamagit tu , ai fost un om rau? ! Totul depinde de cerintele tale, pretentiile tale si iti sugerez sa nu ceri vreodata mai mult decat oferi .

     Ai de ales din miliarde oamenii “pentru tine” sip e “filmul” tau , ai marele avantaj sa comunici, sa schimbi idei , sa cunosti si apoi sa-ti “opresti” ce-ti place J

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu