marți, 19 iulie 2011

not emo...just sadness

Gandul plecat cu vantul....amaraciune si canicula...goliciunea din suflet sufoca speranta firava.....astept noaptea si odata cu ea un vis frumos....si lung...cel mai lung daca s-ar putea....si mai vreau ceva..sa visez ca tatal meu nu suporta alcolul....ca fratii mei sunt sanatosi si fericiti...si calzi cu mine....sa visez ca mama mea e cea mai fericita femeie din lume....ca eu nu am suferit niciodata iubind....ca is linistita si iubita prin definitie si simplitate, prin libertate si buna intelegere , sprijin si aafectiune....n-as vrea sa mai intalnesc niciodata durerea invizibila , spirituala  si grea....asa grea incat simti cerul pe cap si pamantul in piept....caut raspunsuri in minte si inima....caut bunatate , pace, iubire, ras si zambet , plans de fericire, liniste si caldura, emotii si viata....ma simt mica in lume...slaba...singura....obosita de a mai crede in bun si bland....lupta interioara macina un suflet deja turmentat.....innegrit si trist....nu e gandire negativa...e simt....e natura celor deja intamplate.....celor intiparite in minte....as vrea sa pot zbura sa simt soarele si vantul ca-mi mangaie fata ....sa simt ca prezenta mea conteaza undeva....ca , cuiva ii este dor de mine......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu